Subject: Sideprojekti kooskõlastustaotlus - Harju maakond, Anija vald, Jägala VS ühendamine optikaga
From: "Tarto Mari" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 10:47:20 +0200

Tere

Vastavalt Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus tellimusele koostab AS
Connecto Infra

„EKA 707 Harju maakond, Anija vald, Jägala VS ühendamine optikaga“
tööprojekti.

Manuses projekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust  projektile.

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Infra

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.